niedziela, 20 stycznia 2013

Cygański sweterek - kolejna odsłona

  ...można powiedzieć, że mam bliżej niż dalej do końca pracy !!
Muszę tylko wymyślić i przyszydełkować pliskę, wyprasować i wymyślić guziki. 
  Tak sobie myślę, że może zrobię szydełkowe guziczki. Nie miałabym problemu z doborem kolorów, zrobiłabym każdy guzik innego koloru włóczki użytej do wykonania sweterka.
Teraz tylko muszę gdzieś znaleźć jak takie guziki wykonać. Nigdy nie obszydełkowywałam guzików, ale jeśli mnie pamięć nie myli to gdzieś widziałam taki tutorial.






 No i oczywiście pasek. Do zdjęcia zawiązałam metr krawiecki... chyba bym dziwnie wyglądała z takim paskiem na ulicy :-)

8 komentarzy:

  1. Sweterek wygląda przepięknie, już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek zapowiada się obłędnie. Ten cały mix kolorów nieźle działa na wyobraźnię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Gratuluję cierpliwości. Sweterek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam zrobić rozszerzanych rękawów, miałam włóczkę grubszą niż Ty

      Usuń
  4. JAKIE TO PIĘKNE!!!wow:) cudowne:)

    OdpowiedzUsuń