niedziela, 24 lutego 2013

W imieniu Mamy

  Tym razem prezentuje pracę mojej Mamy. Obie chorujemy na ten sam syndrom - jak gdzieś ktoś określił - syndrom niespokojnych rąk. Jakoś nie potrafimy po prostu siedzieć i oglądać filmów w telewizji. Nasze oglądanie filmów wygląda w ten sposób, że każda z nas jest pochylona nad swoja robótką i tylko wsłuchujemy się w dialogi. Ewentualnie jeśli coś ciekawego usłyszymy to podnosimy wzrok. Gdybym tak po prostu siedziała bezczynnie miałabym dziwne poczucie, że marnuję czas. Już nie pamiętam kiedy oglądałam film z oczami skierowanymi na ekran ... może w kinie ??
  Też tak macie ?




  Sweterek jest zrobiony na szydełku z włóczki kupionej wieki temu na ebay'u. Jeśli wierzyć w słowo pisane na banderoli, to w skład wchodzi wełna i kaszmir. W dotyku włóczka jest mięciutka z lekkimi skłonnościami do gryzienia. Tunika będzie pasować do getrów, świetnie ukrywa boczki i oponki. Wzór pochodzi z japońskiej gazetki znalezionej gdzieś na stronach Picasy.

10 komentarzy:

  1. cudeńko... bardzo mi się podoba :)
    i... też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyszedl sweterek :) I co najwazniejsze swietnie kryje to co powinno byc kryte :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mamy ;)
    Na wszelki wypadek przeprowadzając się "na swoje" nawet nie kupowaliśmy telewizora, strata pieniędzy, można w zamian za to kupić sporą ilość włóczki ;)
    Tunika przepiękna! Bardzo staranna. No i ten kolor.... urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo ;-). Gdy oglądam film z pustymi rękami mam poczucie straconego czasu.
    Twoja mama też piękne rzeczy tworzy, widać u Was to rodzinne ;-))).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie mam tak samo. Adhd robótkowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te wstążeczki. Poza tym piękny kolor i wspaniały wzór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Ewuniu - widać w kogo masz zdolności - moje dmuchawce ukończone możesz zobaczyć efekt końcowy - dziękuję jeszcze raz za przepiękny wzór :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace i zapraszam do mnie po odbiór Wyróżnienia do Liebster Blog !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrobiona tunika, tylko wstążeczka wydaje mi się zbędna. Ja też tak oglądam telewizję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń