sobota, 22 listopada 2014

Prezenty

  W tym roku moja Gwiazdka zaczęła się odrobinę wcześniej, bo już z początkiem listopada. Najpierw od mojej Mamy dostałam cudnej urody serwetkę wykonaną szydełkiem. Jest wspaniała, zdjęcie nie oddaje w pełni urody, zdjęcie zrobiłam jak tylko wyciągnęłam ją z koperty, odrobinę jest wymęczona. Niestety Poczta Polska i Royal Mail nie okazały szacunki do ciężkiej pracy mojej Mamy i list przyszedł wymęczony. Nie prasowałam jej ponieważ i tak nie będę jej przez jakiś czas używać, dom mam w czasie remontu, więc nie chcę żeby moje cudo się ubrudziło.




  
   Następnie dostałam prezent od znajomej ( Marlenko jesteś wspaniała !! ), następną serwetkę tym razem wykonaną na drutach. Muszę powiedzieć szczerze, że serwetki dziergane na drutach wyglądają niesamowicie misternie i delikatnie. Bardzo mi się podoba i gdy wreszcie dom przestanie wyglądać jak pobojowisko i plac budowy serwetka będzie kładziona na honorowym miejscu i nawet sobie nie mogę wyobrazić, ze mi ja ktoś poplami kawą !!





   No i czas na paczuszkę numer trzy, są to dzieła dziewczyny którą tak jak i poprzednią ofiarodawczynię znam tylko przez internet, nigdy się osobiście nie spotkałyśmy, co dla mnie robi te prezenty jeszcze bardziej wyjątkowymi i ważnymi dla mnie a dziewczyny które je wysłały podziwiam. 
Dostałam czapusię i rękawiczki wydziergane na drutach. Wzór jak widać na poniższych zdjęciach jest żakardowy i jakby ktoś zobaczył lewą stronę to byłby naprawdę pod wrażeniem dokładności i precyzji wykonania. Osobiście się przyznam, że nawet bym nie próbowała czegoś takiego zrobić, z prostej przyczyny - nie dałabym rady zrobić takiego żakardu.
Razem z czapusią dostałam także szydełkowe gwiazdki i aniołka - śliczności !!






Dziewczyny, dziękuję wam z całego serca i żadne słowa nie opiszą jak bardzo jestem wam wdzięczna i jak bardzo się cieszę z otrzymanych prezentów !!

5 komentarzy:

  1. Na pewno wysyłamy te prezenty, ponieważ jesteś wyjątkowa ;-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty ! Zdrowych , spokojnych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Chciałam Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga. Dopiero zaczynam swoją przygodę i miło byłoby poznać opinie innych c;

    http://w-wolnej-chwili-tworze-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty wspaniałe i zrobione od serca co widać w wykonaniu prac :))

    OdpowiedzUsuń