niedziela, 8 lipca 2012

Na wrzosowo - sweter na chłodniejsze dni

Chyba większość Pań robótkujących równocześnie ma rozpoczętych kilka projektów, nie należę do wyjątków i w tym samym czasie mam na warsztacie kilka prac. Ostatnio mam okres szydełkowy - kanwa, krosna i igły są pokryte warstwą kurzu. Największy mój problem to taki, że często przeglądam fora i różne, przeróżne strony z wzorami i co chwilę znajduje wzór który bardzo mi się podoba, że czuję jeśli go nie rozpocznę to będę chora :-). Rodzina żartuje, że jeszcze chwila i zabraknie mi miejsca w szafie a w ciągu sezonu nie jestem ubrać każdego ciuszka który w niej chomikuję. Chciałabym dziergać z możliwością sprzedaży ale jak na razie nie mam chętnych na moje prace.
Wracając do mojej pracy, o to wzór na podstawie którego powstaje moja narzutka :
a o to moja praca :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz