sobota, 16 lutego 2013

Ramka

  To, że mam dużo par kolczyków to chyba nikogo nie zdziwi. Każda z robótkoholiczek próbujących swoich sił w tworzeniu biżuterii ma spore zapasy swoich dzieł. No może swoich prac bym dziełami nie nazwała :-) Często podglądam zdjęcia w internecie i czasami mam zachciankę, spodobają mi się jakieś kolczyki czy inny drobiazg, później w miarę swoich marnych sił staram się odwzorować, można brutalnie powiedzieć, że próbuję skopiować jakiś wzór. 
Kilku par dorobiłam się w ramach wymianek z innymi blogerkami, których prace można ze spokojnym sumieniem nazwać dziełami. 
  Troszkę mi było żal tych wszystkich cudeniek, poupychanych w różnych pudełeczkach. Postanowiłam zrobić ramkę - witrynkę, w której mogę wystawić moje skarby. 


  Wzięłam ramkę, kupioną dla samej chęci posiadania. Ramka jest śliczna, obciągnięta materiałem skóropodobnym. Wyciągnęłam szkło, tył ramki był już pokryty materiałem, ale gdyby była to surowa deseczka albo karton, można by pokryć materiałem. Najlepiej ciemnym, ponieważ na ciemnym kolorze każdy inny kolor prezentuje się najlepiej.
  W poprzek przyczepiłam szpileczkami tasiemki pasmanteryjne.



Złożyłam rameczkę i już można zawieszać kolczyki.
Pomysł nie jest mój autorski, widziałam już wcześniej tego typu rameczki. Niestety nie jestem w stanie sobie przypomniec na czyim blogu. Na żywo widziałam w sklepie Julii w Wodzisławiu Śląskim Tygiel Rozmaitości.


Piękne sutaszowe kolczyki to dzieło Ilony.
A brązowe to prezent od Kasi, która ( proszę się nie śmiać :) ) jak do tej pory jest moją jedyna ale najzdolniejszą uczennicą. Pokazałam jej jak wykonywać biżuterię z półfabrykatów, oraz jak filcować na sucho.
Reszta to moje bardziej lub mniej udane próby wykonania biżuterii.



4 komentarze:

  1. Świetn ypomysł, piękna wystawka. Jednym słowem super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl i do tego jak slicznie wyszlo :) Suuper :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. O teraz kolczyki mają swoje miejsce :)) Świetna ramka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Twoje dzieła są teraz wyeksponowane :) ewa

    OdpowiedzUsuń