wtorek, 15 stycznia 2013

Broszka

  Witajcie, chyba widać, że chwilowo jestem bezrobotna :-) odwiedzam blog codziennie i często prezentuje nowe prace. Tym razem jest to broszka. 
  Mam sporo resztek włóczek z którymi niewiadomo co zrobić, na sweterek czy nawet na szalik za mało a wyrzucić szkoda. We wcześniejszym poście pisałam, że z resztek obecnie robię sweterek z kwadratowych elementów co jest dobrym pomysłem na zagospodarowanie resztek. Można także zrobić elementy którymi można ozdobić płaszcz, sweterek, kapelusik.


  Wracając do mojej broszki -  z resztki wełnianej włóczki i acrylu. Świetnie wygląda połączenie tych dwóch włóczek, różne faktury. Acryl gładki, mięciutki, dwukolorowy a wełenka szorstka lekko kudłata :-)
Broszka będzie prezentem dla koleżanki, jutro będę wiedziała czy trafiłam z kolorem.




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz